Sukses

Kumpulan Kata-kata Sindiran Bahasa Jawa untuk Sahabat Penghianat, Kena di Hati

Liputan6.com, Jakarta Kata-kata sindiran bahasa Jawa untuk sahabat penghianat dirasa menjadi cara yang paling efektif untuk memberi peringatan kepada mereka yang mencoba menyakiti mu. Kata-kata sindiran ini berguna untuk menyadarkannya dari kesalahan yang telah diperbuat. 

Sahabat merupakan seseorang yang bisa saling diajak kerja sama dan saling mendukung dalam berbagai macam kegiatan baik. Ketika sahabat berhianat, maka tak heran banyak orang yang melontarkan kata-kata sindiran bahasa Jawa untuk sahabat penghianat.

Kata Kata sindiran biasanya dipasang di setiap akun media sosial. Hal ini berguna agar sahabat bisa langsung peka terhadap perbuatan salah yang telah dilakukan. Lewat kata-kata sindirian bahasa Jawa ada makna mendalam yang bisa diambil.

Selain punya makna mendalam, kata-kata sindiran bahasa Jawa juga punya dialek yang sangat kental. Dengan membaca kata-kata sindiran bahasa Jawa, membuat penerima dan pembacanya menjadi semakin paham.

Namun, tak semua orang mampu merangkai kata-kata sindiran bahasa Jawa. Untuk itu, berikut Liputan6.com, Senin (28/10/2019) telah merangkum dari berbagai sumber beberapa kata-kata sindiran bahasa Jawa untuk sahabat penghianat.

2 dari 6 halaman

Kata Sindiran bahasa Jawa untuk Sahabat

1. “Ngaku konco kok gur pengen nuntut mulyo, pas konco ciloko malah lungo.”

2. “Konco plek; susah seneng bareng, gelem dijak soro, ora lali konco lawas. Konco taek; ono pas butuh tok, sak karepe dewe.”

3. “Lek seneng podo lali kabeh! Tapi lak susah podo takon posisi.”

4. “Koe ki  uwong opo kalkulator ko ra tatu gelem salah!”

5. “Berbicara apa adanya aja, jangan sok dilebih-lebihin. Kalo gak ke bukti mau dikemanain tuh muka lo?”

6. “Sesuk tak tumbasno cakram rem. Ben cocotmu ora blongg. Tuman!”

7. “Nek kowe ora nduwe sego, ojo mangan konco.”

8. “Ben akhire ora kecewa, dewe kudu ngerti kapan waktunr berharap lan kapan waktune kudu mandeg.”

9. “Kudu semangat masio gak onok sing nyemangati.”

10. “Jangan sampai jahatku terbangun dari tidur lelapnya ketika baikku sudah tidak dihargai.”

3 dari 6 halaman

Kata Sindiran bahasa jawa untuk Teman

1. “Kita mah mati-matian buat temen, lah temen mati-matian buat matiin kita.”

2. “Tidak ada gunanya seorang penolong yang selalu menghina atau teman yang selalu berburuk sangka.”

3. “Uripmu koyo wit gedhang. Duwe jantung tapi ora nduwe ati.”

4. “Kowe ngelih banget, po? Nganthi mangan omonganmu dewe.”

5. “Nek ngomong ojo manis-manis. Ngko sing krungu ndak dadi diabetes.”

4 dari 6 halaman

Kata Sindiran bahasa Jawa untuk Lampiaskan Kemarahan

1. “Atose watu akik isih kalah karo atose omonganmu.”

2. “Telpon ora diangkat. Sms ora dibales. BBM ora diwoco. Opo hp-mu ning njero dandhang?”

3. “Ono 4 wong sing iso ngilang. Pertama malaikat, keloro jin, ketelu setan, kepapat wong utang ra iso nyaur.”

4. “Kerjo abot tak tekuni ben entuk dhuwit akeh nggo ngeramik lambemu.”

5. “Nek lambemu ono BPKB ne, mesti wes tak gade’ke.”

5 dari 6 halaman

Kata Sindiran bahasa Jawa tentang Kehidupan

1. “Uripmu koyo wit gedhang. Due jantung tapi ra due ati.”

2. “Uwong iku nek diapiki bales ngapiki. Nek wis diapiki malah ngelrani iku berarti guduk uwong.”

3. “Guyon ora popo, sing penting ojo jotos-jotosan, yo.”

4. “Kerjo tak tekuni, duit tak celengi, dolan tak kurangi, InsyaAllah tahun ngarep lambemu tak keramik.”

5. “Umpomo foomuora editan. Opo kowe ora payu?”

6. “Urip di paido. Mati di tangisi. Waras di larani.”

7. “Percuma awakmu sakti, nek ora duwe duit. Mesti endinge ngenes.”

8. “Ora kabeh wong seneng karo apa sing dewek lakoni ora papa. Sing penting dewek niate apik lan nglakoni sing bener.”

9. “Nek ngomong ojo nhuwur-dhuwur. Mengko lambemu iso kesampluk pesawat.”

10. “Ojo di rungokno omongane wong liyo sing nduwe cangkem tapi ora nduwe utek.”

11. “Jenenge urep mesti akeh cobaan. Yen akeh saweran kui jenenge dangdutan.”

12. “Kadang niat apik ora mesti ditanggepi wonglia apik. Sante lain kalem bae.”

6 dari 6 halaman

Kata Sindiran bahasa Jawa tentang Cinta

1. “Iso nembang, ra iso nyuling. Iso nyawang, ra iso nyanding.”

2. “Cintaku nang awakmu iku koyoj kamera, fikus nang awakmu tok liyane mah ngeblur.”

3. “Witing tresno jalaran soko kulino, lunture tresno jalaran ono wong liyo.”

4. “Aku tanpamu bagaikan sego kucing ilang karete. Amnyarrr!”

5. “Mergo seng gaeni ngekeki coklat karo seng ngekeki seperangkat alat sholat.”

6. “Ojo sebut aku mantan. Sebut wae aku alumni. Sopo reti dewe iso reuni.”

7. “Aku kon ngerteni kowe terus. Lha rumangsamu aku cctv po?”

8. “Sing sering nikung pacare wong kudune kena hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa.”

9. “Gak popo alon-alon, pokok seng penting iso move on.”

10.  “Nek ono sing goleki aku, kandakno aku gak goleki deknen.”